Senayerva Hanımlar doktor bana progestan hap verdi 100 mg beyaz yuvarlak kapsül şeklinde ağız yoluyla içmeye çalışıyordum ama boğazımdaki tahribat nedeniyle içemiyorum acaba fitil olarak kullansam bir zararı olurmu böyle kullanan varmı ?
Pamukgirl Senayerva bende kullanıyorum 100 mg. Bende ağızdan alıyorum doktora sordum ağızdan daha iyi allttan koyarsan tam ulaşmayabilir demişti bende ağızdan alıyorum günde 3 defa
Asdjasdj34 Senayerva progestan hem fitil hemde ağız yolu ile alınır zaten . Ben her gece fitil olarak alıyorum . Ağızdan alınınca hem çok yan etkisi oluyor fitil olarak alınca hem daha etkili hemde yan etkisi Yok
Senayerva Bilgemustafa16 ilaç toz değil ama canım progestan kullandnmo hiç bilmiyorum ama kapsül şeklinde içide sıvı
Selin4335 Fitil olarak da kullanılıyor ben çok baş dönmek yaptığı için öyle kullandım vajinal olarak alıyorsun içini oku bence toz haline getirme bazı ilaçlar hemen kana karışıyor öyle olunca bi doktoruna danış bence🤗
Asdjasdj34 Saratln doktorlar hem ağız hemde vajinal alınabileceğini söylüyor canım ağızdan çok yan etkisi var hem çekerim diyorsan sıkıntı yok ama vajinalde yan etkisi Yok hiç .
AZehraa Senayerva hem de arkadaşların dediği gibi mide bulantısı baş dönmesi vs yapmaması için fitil olarak daha uygun Demişti.
Mrvaydn18 Senayerva canım progestan zaten iki şekilde kullanılıyor bir ağız yolu ile bir de fitil olarak. Mesela doktorum bana fitil olarak kullanırdı aylarca. Ama ben yine de doktoruna bir sor derim ağız yolu ile fitil olarak kullanmanın farkları açısından.