kubratercan Ya kızlar doktor erkek olduğunu söyledi ben de direkt cinsiyet partisi falan yaptım sizce bu değişir mi kordon falan çıkar mı diye korktum sonradan 😂 
melissa_cicek kubratercan Değişmez canım ben 12 . Haftada öğrendim cinsiyet partisi yaptık 18 haftalık olduk erkek değişmedi pipi belli oluyor kordonla karışmıyor 🤍
nerm629_ melissa_cicek benimde iki kızım var benimde %100 erkek dedi doktor Ama buradakiler diyo değişti falan diye korkuyorum yaaa 12 haftalikken başka doktora gittim erkek dedi 14 haftalikken başka bi doktora gittim oda %100 erkek dedi İnşallah değişmez yarın tekrar gidicem bakalım
edaabykl kubracyln ya nasi oliyo bu 🫣😂 pipi göstermiyomu doktor o kadar cok boyle olan varki bu sene cok sasiriyorum 😂
Hellomy99 kubratercan benim doktorda %90 erkek dedi pipisi falan diye gösterdi detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendik meğerse göbek kordonuymuş o gösterdiği yer hâlâ her gittiğimde soruyorum kız mı diye
Hellomy99 edaabykl ikili taramada gösterdi onu da eğer varsa yarın atayım bir bakmam gerekiyor ultrasonlara çok oldu çünkü çekeli 33 haftadayız şuan 🙈
edaabykl Hellomy99 ya epey olmus ben genelde hep telefondan çekip kaydediyorum da bulabilirseniz atarsiniz merak ettim 🫣😂