pablola 16+4 haftadayız sol kasığımda iki gündür böyle bi yere çarpmış gibi bir sızı var akıntım bel ağrım vs hiç bişey yok ve sabah bulantılarım ağır şekilde geri döndü yaşayan var mı ? Normal mi ?