rabia7106 10 gündür meme agrısı şişkinlik ve kasıkta arada sertlik şişkinlik oluyor bazen mide bulantısı oluyor ama adetime 7 gün var hala test yapmak istemiyorum sizce ne zaman yapmalıyım
tarhanfur rabia7106 ay bende ilk göğüslerimden anlamıştım gebeliğimi bide sık sık idrara çıkıyodum adetimden 3 gün önceydi yanlış değilsem kaset test yaptım silik çizgi çıktı
rabia7106 Ceydaaaaaaaaaa teşekkür ederim bekliycem biraz 7 gün var sabırsızlanıyorum ama ya yoksa diyorum 🤦🏻♀️
pengumommy Bende aynı şeyler var yaptım 10 11 Aralık hekliyorum bugün test yaptım negatif Citki beklemek çok zor
pengumommy rabia7106 evet yeni bir kimyasal gebelik geçirdim ama galiba bir tane de bilmeden yaşadım 😅😅
pengumommy rabia7106 grip gibiyim ilaç kullanmaya bile çekiniyorum korkuma da kan vermeye çekiniyorum kimyasaldir diye
rabia7106 pengumommy bende kullanmıyorum agrılarım var meme kasık ama işte paroldan bile suan cekiniyorum
pengumommy gunes111 gunes111 kimyasal ise öğrenmeden düşsün diye lk kimyasal oldu çok üzüldüm doktora gittim bir sıkıntı problem yok kilom var sadece onu vermeye çalış dedi
rabia7106 zynpzyn 2 haftaya yakın meme agrısı gecmiyor şişkinlik ucu morarır büyür kasık agrısı arada batar ve şişkinlik olur