Leylak34 Hamilelikte sac boyatamadim fazla beyazım var doğumu bekledim bu kez de doktorum boyatmasan daha iyi dedi emziren anneler sac boyayamaz mi ben böyle beyaz saçla mi gezicem yani
Dinolisoo Leylak34 bitkisel boyalar var. Onlar kullanıla bilir diye duydum ama. Onu bir sor doktoruna. İçeriği temiz boyalar mevcut
Helink Leylak34 ben lohusalığımın 20. Gününde sütümü baya sağıp gitmiştim saç boyatmaya sonra geldiğim de tekrar süt sağdım o ilk çıkan sütü döktüm sonra emzirmistim dr önerisiyle
Leylak34 Dinolisoo boya boyadım diyor doktorum başka Bi doktora daha danışmak istiyorum bu konuyu aslında herkes farklı konusuyor
Edum İlk hamileliğimde de 2. Hamileliğimdede organik boyalarla boyadım ben bir problem yaşamadım çok derin araştırdım kana karışma oranı cok cok düşük önemli olan boyanın kokusuz olması