3boysmom senin süreç nasıl ilerledi? ben biraz korkuyorum kürtaj falan muhabbetleri oluyormuş diye bir de ilk gebelik tecrübemdi. benim betam çok fazla yükselmedi en son 291 oldu ettesi gün lekelenme yaşadım 169a düşmüştü o gün sonra iki gün arayla 169-155-116(155in ertesi günü verdiğimde bu değr çıktı bu ara dr kontrolum vardı o yüzden yaptırdı dr)-183 çıkanda bugünün sonucu. halen lekelenmem var arada kırmızı geliyo arada çamur gibi geliyor.