Doktorum 90 kg’ı gecersem iğne vereceğini söylemişti ve verdi de bu neden veriliyor bilgilensek ve bir de bacağımdan ve kolumdan olmam gerektiğini söyledi eşim bacağımdan yaptı ama minik bir morluk oluştu bu normal mi ve bunun bize ne gibi bir faydası var kullanan arkadaşlar varsa bir yardımcı olabilir mi