Kızlar kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? Annem kullanıyor ama her şeyi atamıyorum babanın tişörtünü crop olarak çıkardı diyor🤣 Her şeyi atamadıktan sonra da almak çok mantıklı gelmiyor ama odada çamaşır kurutmakta çok zor kurumayınca ıslak kokuyor 🥲Bazıları da diyor ki ben her şeyi atıyorum hiç bişey olmuyor. Neleri atamıyoruz mesela? Yaşayıp deneyimleyen arkadaşları bekliyorum😍