Valla insan ikisinden de olsun istiyo kız çocuğu rabbim nasip etti fazlasıyla şimdi gönlümde erkek bebek var hep dua ediyorum bir oğlum da olsun tamamdir diye. Hurafe ya da değil ne kaybederim ha yine kız olursa olsun ne var sanki annemin de 3 kızı var hayırlısı olsun