ayseminyesilyurt Kızlar 11 haftalık hamileyim cumartesi nişanımız var ve benım saçlarım önleri beyazlar çok var sizce boya yapmak sorun olur mu ?
Dinolisoo En iyi aklı her zaman doktor verir ama normal boyalar hiç önerilmiyor zaten. Belirli hafta sonrası doğal bitkisel boyalar öneriliyor. Ama bence hiç uğraşma saç spreylerinden al kullan geçici. Kafan rahat olur
Dinolisoo ayseminyesilyurt onu bilmiyorum ama bütün gratis watsonslarda falan var. Gidip saç rengine uygun ala bilirsin. Kullanımı kolay gayet videoları var internette. Düzenli gittiğin kuaförün varsa sora bilirsin. Yoksa bile alıp götürsen uygular mı diye