Ftmn123- Kızlar predictor express hızlı test yaptım da sonuç negatif çıktı fakat daha adetime 5 gün varda bu testten yaptım da negatif çıktı acaba başka nezaman yapayımki?
duyqq Ftmn123- adetin gecikince yap canım bir de bekle bazen testler de yanıltıyor en iyisi kan vermen
senaakck Ftmn123- o markayı bende kullandım iki kez, ikisinde de üç çizgi çıktı o kadar da para veriliyor. Bence normal erken gebelik testi ile dene adetime 6 gün kala yapmıştım çok çok silik çıktı, adetten sonra Baya gelirginşeti adeti beklemek en iyisi.
Happymami Ftmn123- diğer postalarda 12 Kasım yazmışsınız son adetinizi ona göre 9 gün var yumurtlamayı zaten yeni görmüş yada görecek diye olmanız lazım testte çıkmaz