Ben de 6+5teyim. 7 cm myomu aldırsam mı aldırmasam mı diye düşünürken bir anda sürpriz oldu bize. Şu anda kadar 5 doktora gittim içimi rahatlatan biri olmadı. Tam kötü birsey de demiyorlar tam iyi birsey de demiyorlar. Sezeryan kesisinin tam altına konumlanmış Miyom. Doğum sırasında ilk miyomla karşılaşacağız dedi sanki büyük bir sorunmuş gibi dedi. Perinatologa yönlendirdi yarın biri devlette biri özelde Perinatologa gideceğim. Maddi manevi cokmus durumdayim.