Limasz Başkentte doğum yapan var mı? Nasıl geçti ne kadar ödediniz doktorunuz kimdi? Memnun kaldınız mı? Kafam cok karışık bilgisi olan yardım edebilir mi :(
ikinciprensimgeliyor Benim kuzenimin esi seyhan başkentte Hakan Kalaycida sezeryan dogum yapti.3 cocuguni da onda dogurdu.cok memnun kaldi.ayrica ayni zamanda perinatoloji uzmani o doktor
Limasz ikinciprensimgeliyor teşekkür ederim cevabınız icin bende o doktoru soracaktım biraz rahat bir doktor diye tedirginim bir de hastane kasıntı rahat oluyormu doğum sonrası diye
ikinciprensimgeliyor Limasz cok iyi bir doktor.Evet rahat biraz ama o da edindigi tecrübelerden.o hastane diger hastaneler gibi degil.2 gun kaliniyor hastanede ve ziyaretci almiyorlar 1 kisi girebiliyor.o konuda sikintili ama cok iyi öyle olmasi enazindan kalabalık olmaz
Limasz ikinciprensimgeliyor doğru diyorsunuz kısmen daha iyi alınmaması. İki gün kalındıgını bilmiyordum ama. doktor konusunda sevindim sezaryen olacagım cünkü kısmetse
Zynp01 Sayrkann ikinciprensimgeliyor hakan bey nasıl resmi değil mi ? Bn böyle biraz sıcak birini istyrm başkenttw çok doktor gezdim