melike__41 Merhaba bayanlar bugün adet gecikmemin 2. Günü sabah test yaptım negatif normalde çok düzenli adet olurum saati bile vardır yani günüm sekmez acaba geç döllenme olabilir mi başına gelen varsa bilgilendirebilir mi
melike__41 duyqq ya kan vermeye cesaret mi edemiyorum yani vermek istemiyorum değişik bi psikoloji belki bi kaç gün daha geçerse o zaman veririm
melike__41 yaseminis ya bilmiyorum ama miğdem çok yanıyor bi kaç gündür beyaz akıntım çok var normalde adete yakın akıntım biterdi bitmedi zaten adet de olmadım göğüslerim sızlıyor normalde adet olucağım zaman göğüslerim sızlamazdı benim duyqq
melike__41 yaseminis Esma006 Keşke bende emin olabilsem böyle ama 3 kere hayal kırıklığı düşüğüm oldu sanki olmiycak sanki sağlıklı ilerlemiycek gibi geliyor insana inanamıyorum kan veremiyorum negatif görücem diye