tugceesnygt Hepinize Merhaba kızlar sizlerden öneri tavsiye yani düşüncelerinizi istiyorum Ben 2. Ye hamileyim doğum yaptığım zaman diğer çocuğum henüz 2 yaşında bile olmayacak Nasıl idare edeceğim bilmiyorum Bana verebileceğiniz Bir tavsiyeniz öneriniz var mı?
Daisyy000 tugceesnygt Maddi imkanınız varsa ev işlerini yapacak yardımcı tutun… Siz sadece bebeklerle ilgilenirseniz aşırı yorulmazsınız… Ben öyle yapacağım .oglum 2.5 yaş ,17-18 gün sonra doğum var
beyzzsenturkkk tugceesnygt ayda 1 detaylı temizlik icin birini çağırmayı düşünüyorum 2. ye hamileyim kızım 3 yaşında şu an bana çok bi yükü yok yemeği kendimde yaparım dışardan da söylerim eşim günlük temizliği yapar ama detaylı icin kendimi perişan edemem biri gelsin yapsın gitsin
Havin49_ tugceesnygt bende bekliyim oğlum 19 aylık olunca ikizlerim doğuvak iki ay kadar kaldı doğumuma
tugceesnygt beyzzsenturkkk ya temizlik dert değil de ne bilim mesela dışarı çıkarken nasil olacak bide esim uzun yol şoförü kısacası tek başınayım ikisine de yetebilecek miyim pazarı marketi her is bana düşecek Bu düşünceler başını aldı gitti nasil olur bilmem
Daisyy000 tugceesnygt Eskiler bizim gibi herseye yetişmeye calismiyormus canım… Çocukları da salıyorlarmış çayıra 🤣 Annem 3 yaş ablama 2 yaş abimi emanet edip dışarı çıkıyormuş düşün. Ben 2.5yaşındaki oğlumun yemek öğünlerini bile saatinde veriyorum😅
papatyakokulugece Havin49_ veriyor 21 ay var arada ilk zamanlar çok zordu ama bu tempolu hayata da alışıyor insan
Havin49_ papatyakokulugece benim oğlum 19 aylık olcak ve benim ikiz erkek doğumuma iç ay fln bile kalmadı