emos_ Hellomy99 dikkat ediyorum ama geçmiyor tamamen arada rahatlıyo bugün yine acı fazlaydı. Travazol vermişti Dr tekrarliyo diye idrar tahlili istedi verdik bakalım
Hilalarzu Seraymesut ben ilk 1 hafta kullanmıştım şimdi 37 haftayım hatırlayamıyorum ama bende akıntı olmuyordu sadece 1 gün su gibi akıntı oldu ben su sandım kokusuzdu
gonul0709 Bana da doktorum yazdı ama kullanmayı düşünmüyorum mide bulantin ve baş dönmelerin artacak demişti düşük riskim de yok kullanmasam bir sorun olmaz bence