Devlet hastanesinde seryan olan varmı nasıl bir süreç oldu anisler iyimiydi ortam olsun doktorların ilgisi olsun fikir verirseniz sevinirim eşim ozlee gidelim diyor ama borç edecek bn devltmi gitsem diyrum ama bianda korkuyorum devlet hastanesinde ilginmiyorlar sizce npliyim lütfen akıl verin ocakta dogum yapcam 🤲