Nazolkk merhaba canım bende seninle aynı şeyleri yaşadım 36+2 de Doğum yaptım 34+2 ile uyumlu doğdu solunum sıkıntısı vardı ve ciğerleri tam gelişmemiş ve çok su yutmuş bugün küvözde 67.günümüz😪çok şükür şu an iyi ama zorlu süreç çok sabır gerektiriyor bebeğinin anne sütüne ihtiyacı var bolca sağ sütünü poşetle at dolaba üzüntüden benim azaldı bestlac damla kullanıyorum bu süreç bebeğe göre değişir seninki çabuk toparlar inşallah sağlıkla kavuşursunuz bizde ve nekadar küvözde bebeğini bekleyen anne varsa tez kavuştursun rabbim🙏🙏