priencessgirlmom Bir kızım var ismi Eflin Ece🌸ve doğduğu günden beri hep çift isim kullandık herkeste çift kullanıyor. Şimdi yine kızım olucak Elizan düşünüyorum sizce? Başka önerilere de açığım
Havin49_ priencessgirlmom eşimin arkadaşının yeğeni adı elizan o kadar tatlı dünyalar güzeli bir kız ki anlatamam
greybrde priencessgirlmom 2021 de oğlum olacağını öğrendik eğer kız olsaydı bende elizan veya elezan koyacaktkm çok zarif bence