ozisim Merhaba. 6 aylık gebeyim. Tek göğsümden sarı bir sıvı geliyor galiba. Çamaşırımda sarı leke oluyor. Yeni farkettim. Aynı durumu yaşayan var mı.
Elifsaadet ozisim o normalmiş , ben daha 17. Haftamdayım yaşamadım ama okumuştum ileri aylarda sarı su gelebilir normal diye, bebeğin ilk içeçeceği besin o
Srfn11 ozisim Bende duymustum sutmus gelen canim.. Ben 26 dayim hafta olarak ama dha bsy gelmedi bakalm bu haftalarda geliormus bazen
Betul2009 ozisim benimde geliyor canım heöde bayadır bende 6 aylık gebeyim ilk kızımdada gelmişti şimdide geliyor ki bu Doğumdan sonra sütlü olcagın anlamına geliyor 😁
ozisim Betul2009 iki göğsünüzden de geliyo mu. İlk gebeliğim olduğu için korktum açıkçası normal mi diye
Devran O sütü göğsünün etrafına sür bence yara olmaktan koruyo bende göğsüme krem sürerken geliyo hemen sürüyorum göğsümün uçlarına😊
ozisim Bide benim göğüs uçlarım hiç yok gibi. Çok çok küçük. Emziremem korkusu yaşıyodum. Simdi sarı sıvı gelince panikledim.