Kızlar bugün gebelik komtrolüm vardı 6+1 günlük olarak söyledi doktor. Yalnız yan tarafında bir kese daha olduğunu söyledi içi dolu değil henüz. İkiz gebelik ihtimali var ama kendi kendine kaynoladabilir cumartesi tekrar gitmemi söyledi. Çok endişelendim yani Allah hayırlısı versin tabi ama bi kızım daha var bu şekilde olup ikiz gebelikle sonuçlanan varmı?