SedaManavolu Arkadaslar 11. Haftadayım . Bir kez bogaz agrısı yasadım . Viks sürdüm ilac kullanamadıgım icin . Bir sorun olurmu? Benim gibi kullanan varmı?
Yaya123 SedaManavolu benimde basim cok agriyordu sürdum sonradan doktor dedim basina sürduysennbirsey olmaz dedi 😊
Nlnylmz Ablam 3 çocuk doğurdu o da sormuş o zaman bunu doktoruna kesinlikle zararlı demiş istersen kullanma ama sen bilirsin
Sheisamom Bende grip olduğumda nefes alamıyordum resmen burnuma kullandım sürdüm dr bişey demedi söyledim sorun yok dedi