ipekay0 bana her gittigimde hersey normal dedi beni gönderdi megersem açılmam varmış üstüne idral yolu enfeksiyonu olmuşum crp 25 ti bişey olmaz oda normal dedi iki gün sonra akıntılarım başladı bişey olmaz dedigi crp 85 lere kadar cıkmıştı 3 gun yatırdıı beni ama asla hiçbir şikayetimde değişiklik olmadı taburcu olduktan 2 gun sonra gece fenalaştım maleesef 18 haftalık bebegimi kaybettim asla hakkımı helal etmiyorum o kadına çok şükür şimdi tekrar hamileyim ziya çetine gidiyorum muayene etmesi bile daha saglıklı nazmiye iki dakkada muayene edip çıkıyordu