eylul1221 Zeynep kamilde infertilite memnun olduğunuz dr var mı tüp bebek başlıcaz acil tavsiye eder misiniz 😞
Gks_01 eylul1221 bu hastaneye gitmemenizi öneririm . Hayatımda bu kadar eski ve karışık hastane görmedim . Doktor öneremem çünkü her gün doktor değişiyor doktoru görmüyorsun bile :) süreci kolay atlatmak istiyorsan başka bir hastane araştır derim
eylul1221 Şehri tam bilmediğim için inanın yorumlarla şekil alıyorum ,özele bile razıyım artık tüp bebek için
hemsireannee2 eylul1221 bence siz kendiniz gidip tecrübe edinin yorumlarla kalmayınız . Ben 3 sene önce vajinal doğun yaptım orda herşeyden ve herkesten çok memnun kaldım şuan gebeyim ordan takipliyim çok şükür herşey istediğim gibi . Bemce bi şans verin hastaneye gidip görün konuşun .