lavinya90 babyyyytwo yeni aldım bosch servis olanağı geniş diye tercih ettim. Kullanıcı yprumları da güzel. Ben de memnunum şimdilik.
Ceku256 babyyyytwo bende Altus var memnunumda aslında ama imkanım olsaydı Bosch alır diğerlerini düşünmezdim bile
babyyyytwo Ceku256 Altus memnuniyeti çok duydum ama uzun ömürlü mü acaba 🤔 beyaz eşya konusunda hiç şansım olmadı
lavinya90 babyyyytwo 1 hafta oldu 😂 ama çok arkadaşımda bu modelden var. 6 7 yıldır memnunlar güvenerek ben de aldım.
Havin49_ babyyyytwo anneminki beko ve çok memnun benim durumum olsaydı ben de beko alırdım ama ben de altus markasını alacağım
Ceku256 babyyyytwo 1 yıl oldu ben memnunum ya beklentimi karşıladı ama daha uzun vadede ne olur bilmiyorum