halefsu Kızlar sprali çıkarttırdıktan kaç ay sonra hamile kaldınız. Benim 5 buçuk sene kadar takılı kaldı 10 ay oldu çıkarttıralı hala olmadı gebelik sizlerde ne zaman oldu😌
melikeyimmmmm halefsu 2 buçuk 3 yıla yakın takılı kaldı bende çıkarrttıktan sonra 1 adet gördüm daha sonraki ay geç döllenmeyle hamile kaldım kişiden kişiye göre değişiyor sanırım
selimemelek1625 halefsu eylül’ün son haftasında çıkardım son adet tarihim 17 ekim şuan 6+5 gebelik var her vücut aynı değil olur inşallah en kısa zamanda canım 4 senedir spiraliydim
Gamzeee__ halefsu 4 yıla yakın kullandım çıkarttım birdahaki aya gebe kaldım Suan 12+5 gebeyim ağustosta çıkardım son adet 5 Eylül
halefsu melikeyimmmmm evet canım banada çok takılı kalmış en fazla 1 sene dediler de ben ona inanmıyorum nedense . Bire çabuk hamile kalan biriydim ben şimdi böyle olunca
melikeyimmmmm halefsu 5 yıla kadar takılı kalabiliyor zaten öyle biliyorum,adet düzeniniz nasıl şuan eskiye döndü mü
halefsu melikeyimmmmm bana taktığı 10 senelikti ama biz bebek istediğimiz için çıkarttırdım. Adetim önceden düzenliydi ama spral varken 10 gün gecikti sonra çıkarttırdım o günden beridir bir hafta gecikiyo bazen gününde oluyo
mom_51 Bende 3 buçuk sene kullandım ama enfeksiyon sebebi ile çıkarttım. 1 buçuk sene korunmadım hiç kimyasal gebelik geçirdim. Kimyasalın hemen ardından gebe kaldım. Kişiden kişiye değişiyor kuzum bence o
halefsu mom_51 bende enfeksiyon felan yoktu ya acaba enfeksiyondan mı kimyasal oldu ki şuan gebemisiniz. Evet canım öylede insan biran evvel olsun istiyor
mom_51 halefsu evet kuzum gebem şuan. 18 haftalık oldum. Benim kimyasal neden oldu bilmiyorum ama ben enfeksiyon varken ilaç kullandım uzun süre. 6 ay kadar tedavi gördüm ben. Bu 6 ayın sonunda korunmayı bıraktım 1 buçuk sene oldu kimyasal geçirdim hemen arkasına gebe kaldım