melikeyimmmmm seva-1 su ve uyku kesinlikle kızımı emzirirken yediklerime çok dikkat etmezdim ama suyu bol içerdim uykunuda aldığın zaman çok güzel süt yapıyor
kurkmantosuzmadonna seva-1 en az 2.5 -3 litre su. Sütün kalitesini artırmak ve yine sütü artırmak için de tahin, badem, ceviz, dereotu, bulgur bunlar çok güzel süt yapıyor. Bir de fırsat buldukça uyumak .
Havin49_ seva-1 bence yemek değil uyku ben neler yedim bi gram sütüm artmadı çünkü oğlum kolikti ve yatmıyordu
Damla_111 Doğum yapmadım ama annem hep doğum yaptıktan sonra tereyağı yiyeceksin sütün artar der babaannem de öyle yaparmış eskiler hep tereyağı yermiş diye duydum
seva-1 kurkmantosuzmadonna Budak41 melikeyimmmmm Su içiyorum ama bebekten dolayı pek uyuyamıyorum ya uykusuz kalıyorum hep
melikeyimmmmm seva-1 uyku önemli canım fırsat buldukça bebiş uyudukça sende uyu 💕 sağlıkla büyüt inşallah
3boysmom seva-1 su ve uyku kesinlikle. bir aylık doğum yaptım ikizlerime sadece anne sütü veriyorum şuan. ama düzenli sağım yapıyorum 3 saatti geçirmiyorum asla. sabah akşam power pumping sağımı yapıyorum. bunlar benim sütümü costurdu. birde sıcak duştan sonra emzirme veya sağım yaptığınızda sütünüz çok fazla geliyor bilginiz olsun
MerveNur- seva-1 ben karışık komposto tüketiyorum faydası olduğunu düşünüyorum içinde incir hurma dut kayısı üzüm var bir de bol su. Bir takviye toz aldım onu da 2 günde bir falan içiyorum. İlk doğumumda çok sıkıntı yaşamıştım süt konusunda ama şükür bu kez bir sorun yaşamıyorum