Hanımlar herkese selam, geçen haftaki muayenemde bebeğimin beyninde böyle bir genişlikten bahsedildi 10.7 olarak ölçüldü. Ve doktor o an çok kötü şeyler söyledi gebeliği sonlandırabiliriz, ilaç verip kalbini durdurabiliriz gibi. Ağlama krizine girdim ve 30 haftalık gebeyim dünya başıma yıkıldı o an. Amniyosentez ve fetal mr önerip yolladı. Biz üniversite hastanesine gidip orada bi hocaya muayene olduk. O bir tık daha fazla ölçtü mr çekelim dedi. Ama hastanenin cihazı bozuk olduğu için 1 haftadır çektiremedik. Bu bekleyiş beni çok yordu elim kolum bağlı.. dün şehir hastanesine gittim. Orada muayene oldum çok detaylı inceleme yaptılar hoca falan girdi onlarda 11.4 ölçtü sağ tarafı. Amniyosentez önerdiler ama ben istemedim. Fetal MR çekelim dediler haricen heyete çıkaracaklar yarın. Canın çok sıkkın sizlerden dua bekliyorum Allah rızası için. Başına böyle bir durum gelen varsa tecrübeleriniz dinlemek isterim 🙏