Saratln Koku ve tadı çok kötü geliyor ve büyük bi hap yutunca geri çıkaracak gibi oluyorum. Kullanmayan var mı ?
Weewe Ben kullaniyorum hic koku ve tat almadim. O an nefes almadan direkt agziniza atip yutun. Bana omega 3 kokuyor, oyle yapiyorum. Icmeye mecburuz bebisler icin
zmgdnk Bende kullanıyorum hiç rahatsız olmadım, beni daha çok demir hapı Gynoferro sanol rahatsız ediyor 😔
Weewe zmgdnk gynoferroyu gece yatarken limonlu suyla ic dedi dr bana. Oyle yapiyorum o da uzmedi sagolsun hic :)
ikinciprensimgeliyor Ben de vinalac kullanıyorum.ilk hamileligimde de kullanmıştım.doktor ondan baska ilac vermedi.sadece son aylarda vermsiti demir hapini.yoksa hep bununla bitirdik ilk gebeliği.simdi ikincisinde de devam.cok iyi bir vitamin