Kızlar ya beni regli ağır sancılı geçenler şu an anlar. 24+5 olduk bi kaç gündür regl sancısı gibi sancı giriyor. Devamlı olmuyor ama o sancı girdiğinde de bana onu hatırlatıyor. Hafta ilerledikçe de doğum sancısı böyle bir şey mi acaba diye saçmalayıp duruyorum. İlk böyle ağrı girerdi sonra ilk günüm rezil olurdu adet günü benim. Başına gelen var mı? Kanama falan yok çok şükür ama endişe ediyorum böyle olunca da.