Kızlar selam,
Bugün 29 haftalık olduk, ilk 4 ay kahve ve tatlıdan tiksinmiştim şimdi hemen hemen her gün canım çekiyor ama içmiyorum, türk kahvesinin kafeinsiz aldım ama içmiyorum , filtre tamamen yasak diye biliyorum, dışarı çıkarsam da haftada bir Latte içiyorum. Bu aralar canım granül toz olan var ya sütle onu içmek istiyor daha önce hiç içmezdim evde makinada yapar içerdim. Anneme de çok kızardım içme bu kahveden çok zararlı bu falan diye eve de almazdım annem kahvesini unutmuş gitmiş bende 😕 bugün koca bir kupa içtim artık. Bir daha içemeyeceğim içinde pişman oldum çünkü.
Sizler ne içiyorsunuz ???