Kızlar yarın doğumum var ikinci doğumum olucak epidural sezeryan olck ama o bele takılan kablo gibi bişe var o takılırken çok acıyor benm ilk die mi öyleydi ameliyathaneyi yıkmıştım şuan o korku sardı beni inanın doğumdan korkmuyorm sadece o bele takılan kablo gibi bişe var ondan korkuyorum olan var mı sizinde öyle acıdı mı takılırken
Ya uyuşmazsam die çok korkuyorum