akpinareda ben fazla almamıştım arkadaşımda çok almadı ama sonra gün içinde giydirmeye kıyafet bulamıyoruz kusuyor, tuvaletini yapıyor günde 10 kere üst değişiyor o yüzden ailemi eşya alsınlar diye mağazaya gönderip durmaya başladım keşke baştan alsaydım dedi bende biraz daha arttırdım adeti zaten aralık sonu ocak başında olacak doğum nasipse. Kış soğuğunda kıyafet kurutmakta bi dert
Yine yenidoğan fazla yok tabi ama genelde 0-3 aylar yenidoğan zıbınımız hiç yoktu mesela ondan 7 tane aldım uzun kollu zıbın hiç almamışım onları ekledim