Dilara001 Ya kizlar 33 haftaligim. Ozel bolgemde suan kasinti basladi. Geceden beri.. Kıl tüy falnda yok suan. Gecen seferde olmustu ona bagladim aldirdim gecti hatta. Evde dogal yaptiginiz birsey varmi. Ne onerirsiniz kesin sonuc ? 😔
Gamzeemrmrt Sirkeli su bırde ben batıkonla havluyu ıstıp batıkon dokuyorum. Sonra kapatıp bekletıyorum mıkrobunu alıyor ıyı gelıyor cnm dene sende