Normal canım benim de ilk iki kızım da öğrendiğimde iki hafta sonra kaşık ağrılarım belirtilerim yavaşça azalmıştı daha sonra böyle yemeklerden tiksinmeye mide bulantılarım hafiften başlamıştı hatta sana şöyle söyliyim 12. haftadan sonra kendin daha dinç sanki hamile degilmissin gibi hissedeceksin o zaman da insanda bir endişe duyuyor acaba yolunda mı her şey diye sonra tekrar inşallah hareketlerini hissetmeye başlayacaksın hareketlerini hissetmeye başlayınca birazcık daha rahatlayacaksın