Benim 36 haftada 80lerde çıkıyordu sancım doktorum yatış önermişti ama ben asla sancı hissetmiyordum kabul etmemiştim hissedersem gelirim demiştim. 39da doğurdum 😊 nstde hep vardı sancılarım 37de 100lerde geziyodu sancılarım ama yine hissetmiyodum 2cm açıklık da vardı. Ebe doğumun kolay olur senin demişti bi anda başlar uzun sürmez demişti çok şükür öyle de oldu 6 saat içinde sancılar ve doğum her şey bitmişti . Rabbim size de kolay ve saglıklı doğum nasip etsin 5 ay oldu benim😊