Derya09 Evet kızlar bugün 41 haftalığız ve akşama doğru yatışım yapılacak. Normal doğum suni sancı ile benim minik kızım yerini çok sevdi çıkmak bilmedi çünkü 😁 dualarınızı eksik etmeyin 🥺
Ruruu Derya09 saglikla kolaylikla kavusun 🥹 biz de 38+3’uz simdilik tik yok bakalim sabirsizlaniyorum 🥹🩷
Yasee51 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bir avazda 🌼🌼 açıklığın falan mı var neden suni sancıya karar verildi ben de 40 olmak üzereyim ama sancım vs hiçbir şey yok doğum şeklini de konuşmadık hiç doktorla merak ediyorum nasıl olcak
Derya09 Yasee51 en son 1 hafta oldu olmadı yarım santim dedi açıklığın. Artık haftamı tamamlayınca sancım da olmayıp su vs de gelmeyince son çare suni oldu. Amin inşallah darısı bizim gibi bekleyelere rabbim yardımcımız olsun 🌸🌸