selimemelek1625 Merhaba hanımlar bugün 6+5 haftalık hamileyim doktora gittim gebeliğin başındasın dedi ultrason lâ baktı kese var bebek yok dedi 10 gün tekrar gel dedi normal mi sizce erken mi gittim yoksa moralim bozuldu
Mstefe selimemelek1625 çok kafana takıyorsan bütçen uygunsa özelde muayene olabilirsin ayrıca karından ya da vajinal muayenede farklı olur