d_aycilece 50 mg levotiron kullanıyorum, doğumdan hemen sonra troidiniz normale döndü mü ilacı hemen bıraktınız mı kızlar öncesinde troidim yoktu.
daisymom_99 d_aycilece bende kullanıyorum ilk tiroid 5.50 çıktı levotiron kullandım 15 gün sonra ölçtürdüm 3.50 çıktı sonra bir ay daha kullandım 1.30 çıktı bu kadar düşmesine rağmen doktorum kesmedi ilacı sadece pazar gunleri içme dedi bende korkuyorum yani boş boşuna kullanıyormuşum gibi geliyor bilginiz var mı yada bilgisi olan? 15 haftalığım bu arada..
Kdz d_aycilece benimde hamilelikte yükseldi aynı ilacı kullandım stresten yükseliyor triotler doğumdan sonra da bir tablet kullanıp kendim bıraktım tekrar ilaç yazdırmaya gidemediğim için normale de dönmüştü zaten
tugbisssz daisymom_99 muhtemelen ilaç kullanarak düşürdüğünüz için kesmedi ilacı bıraktığınızda yükselme ihtimali olduğu için gebelik döneminde bebek anneden alıyo tiroidi ve bebeğin gelişimi için önemli takip edecektir diğer kontrollerde
Lilamorr06 daisymom_99 bende kullandım doğumdan sonra düştü içmedim şuan tekrar hamileyim yine kullanıyorum. 3.41 çıktığı için. Bence düzenli kullanın kullanılmayınca daha çok zararı var diye biliyorum
d_aycilece daisymom_99 doğum geldi 50mg devam ettim hep değetlrr yükselip düşüyor her ay 1,7-2,5 arası oluyor. Sonrasında devam edecek miyim bilmiyorum bende
gormez Ben de kullanıyorum Haftaiçi 75 mg Haftasonu 50 mg İlacı bırakmayın. Dahiliye doktoru bana bebeğe de sana da ilacın zararı olmaz dedi
daisymom_99 d_aycilece Benim tiroid sıkntım yoktu hamilelikte çıktı ,Ben inanki ilaç kullanmayı asla sevmeyen insanım ama bu tiroid bebeğim için riskli oldugu için kullanıyorum tıpta ne derler bilmem ama doğumdan sonra insede yükselsede kullanmam asla
Lilamorr06 d_aycilece ben ilacım bitince kendim almadım. Ama siz böyle yapmayın tabiki doktora sorun mutlaka.