Selenay147 evet ilk denemede Allah’ıma şükürler olsun ki tuttu.36+3 olduk doğuma çok az kaldı.Rahim dinlendirme yapmak istedim ben çünkü tutma şansı daha yüksek oluyor diye duymuştum.Hem de ben psikolojikmen dinlenmiş oldum.Kendimi motive ettim.Çift embriyo transferi oldu.Biri tuttu.Çok emin değilim ama 5. Gün embriyosuydu.Ben süreci çok araştırmadım kendimi doktoruma emanet ettim