
23 haftalık hamileyim dokrkra panik atak için verdi bu ilacı ama kadın doğum dokrorum hastane de değil onay almak istiyorum ondan da ama nasıl kulanacam ya korkuyorum bebeğe bir etkisi olsa doktor erken doğumda olabilir ama kimsede görülmedi hiç dedi nolur yardım edin ya