Hanımlar merhaba 🙋 benım pazratesı günü doktor kontrolüm vardı doktor benden nts ıstedı gittim gırdım nts ye orda bebegımın rıtımlerı duzesız dedı benı uzman kadın doktoruna yönlendirdi bunu yaşayan var mı bır sıkıntı bırsey oluyor mu doktora randevu aldım ama randevu yada çok var gıtmeme ısımr su serpsenız korkucak bırsey oluyor mu acaba