Nily Sevgili anne adayları öncelikle hepinize sağlıklı güzel doğumlar diliyorum. İnşallah hepiniz bebeklerinize sağasalim kavuşursunus🥰 Buradan happykidse transfer olacak ve kafa karışıklığı yaşayacak arkadaşlarım için birkaç tavsiyede bulunmak istiyorumki şimdiden gerekli araştırmalarınızı yapıp doğru kararlar verin diye☺️ Birçoğumuz (bende dahil)bebeğimizi kucağımıza aldıktan sonra bazı şeyleri öğreniyoruz, araştırmaya vakit kalmadan zamanı geçirmiş oluyoruz.. lütfen bebeklerimize olması gereken bütün aşıları yaptıralım. Devletin karşıladığı aşılar zaten zorunlu, ancak özel aşı olan menenjit ve rotayı yaptırmayı düşünmeyen tereddütte olan bieçok annemiz var. Evet aşılar pahalı, dozları fazla, her aşılamada bu ücretleri ödemek zorundayız ama hiçbirşey bir candan heleki evladımızın canından kıymetli olamaz! Bu iki aşı için lütfen gerekli araştırmalarınızı yaparak hazırlıklı olmanızı ve kesinlikle zamanlarını geçirmemenizi öneriyorum. Allah göstermesin sonrasında pişmanlık yaşamamak adına bütün tedbirleri almak gerek. Her iki hastalıkta çok ağır seyredebiliyor. Hepinize hayırlı güzel doğumlar diliyorum🥰🥰
Series26 Nily aşı yaptırmamanın Zararlarını ne yazıkki gün geçtikçe görüyoruz en yakın örnek 2016 da 9 tane görülen kızamık vakası 2018 in ilk altı ayında 500 ü geçmiş Ki bu devletin karşıladıgı bi aşıyken herşey evlatlarımız için tırnagı kırılsa içimiz acır ama böyle şeyleri düşünmeyi ihmal ediyoruz haklısınız 😌 gerçekten çok güzel yazmışsınız inşallah herkes dikkate alır ☺️
Yasemincifci Nily sağol canım teşekkürler rotayı biliyrdumda menenjiti söylediğin iyi oldu bide onu araştrtm
Nily Series26 belirli aylık aşılardan bahsetmedim bile. Çünkü herkesim yaptırdıgını varsayıyorum aksini düşünemem😱 Bu özel aşılar biraz maliyetli olduğu için, insanlar hakli olarak tereddüt ediyor. Amac bunun önüne gecmek aslında Sagol canım🥰
Nily Yasemincifci rica ederim canım ne demek🥰 kesinlikle araştırmalısın. Çok önemli bir aşılama ikiside Tesekklürler😊