Merhabalar, biz Pgt ile tüp bebek yaptırdık(Genetik Tarama). 12. Hafta kontrolünde ense kalınlığına bakılmadı. ikili tarama yaptırmadık. Tekrar 16. Haftada kontrole gideceğiz. Daha önce bu şekilde yaptıranlar varsa Pgt yaptırdığımız için rutin bir durum mu yoksa unutuldu mu?