senem0987 Bizim 16 Allah’ın izniyle bakalım erken mi gelecek 16 günü geçecek mi merakla bekliyorummm henüz sancım vb yok yakın zaman da doğuracakmış gibi hissetmiyorum nasip kısmet 🧿
aliimraan senem0987 13 gün kaldı 4 gündür 3 cm açılma var, sancı yok evde bekliyorum hala sancımı bakalım paşa gönlü ne zaman gelmek istiyor 🤩😂
d_aycilece senem0987 şafak 2 spinal sezaryen olacak. Korku heyecan kaygı stres hepsi bir arada 😀 ilk deneyim 🤭
susaMom_ aliimraan Canım açılma olurken kanama yaşadın mı yoksa farketmedin mii ? Benim ilk doğumumda nişanım gelmişti 3 gün sonra sancım sonra açılmam olmuştu şuanda 2. Gebelik farklı oluyor muhtemelen
aliimraan senem0987 olmuş ama sancı yok,inşallah canım teşekkür ederim hepimiz bir avazda kurtuluruz inşallah 🤲
anneoluyorummm103 senem0987 inşallah sağlıklı bir şekilde 37-38 arasında doğururuz şu an bile hamilelik zor son haftaları hiç düşünemiyorum