Selam anneler benim 5. Gebeliğim bir tane oğlum var çok şükür. Diğerleri maalesef kayıp neyse bu sefer ikiz elhamdülillah ama çok korkuyorum bundan öncekinde hiçbir şey yokken 9.haftalık kalbi durmuştu sadece hafif sırt ağrısı olmuştu kanama leke vs gelmemişti şimdi yine sırtım ağrıyor korkuyorum dün doktora gittim çok şükür bir sorun çıkmadı bu arada çok fazla kusuyorum herşey midemi bulandırıyor.sorum şu İkizde daha fazla kusma ağrı yani belirti mi yaşanır yoksa normal mi benimkiler bide ne zaman geçiyor bu kusma hali 😔 . uzattım hakkınızı helal edin hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲😊