TubaY- Kızlar bugün cildiyeye gittim sivilcelerim için tahlil istedim ama doktorum tahlil de birşey çıkmaz ki zaten dedi normalde sorun varsa hormon bozukluğu gibi çıkmaz mı tahlilde. Tahlil önemsiz gibi konuştu yani
LadyX TubaY- çıkar tabii ki canım hatta karaciğer tahlillerine öncelikle bakması gerekiyordu o nasıl doktormuş öyle 🙄
TubaY- LadyX inan bende şaşırdım tahlil vermeyecekti direk istedim bende hormon bozukluğu olmuştu ablamda ona bakın diye onda çıkmaz da neyse verelim dedi hatta. Bana da saçma geldi neden çıkmasın ki değerler temizse zaten içten gelen birşey değildir sivilce