esiladuhan Sorma içim öyle kıpır kıpır ki. Ben malesef ki 5 senelik evliliğim belki 8 belki 9 kimyasal gebelik yaşadım. Asla sorun bulunumadı. Sadece rahim şeklinde hafif bozukluk olduğunu t şeklinde olduğu söylendi ama o kadar doktor gezdikti 5 tanesi histereskopi ol diyor 5 tanesi asla olma diyor. Çok tereddütte kaldım. En son tüp bebek yaptıralım diye herşeyi yılbaşı sonrasına bıraktık. Tabi yine denemeler devam ediyordu ama umutsuzca. Şuan öyle ilaç gibi gelecek ki kelimelere dökemem. Bugün gidip vereyim bari sonuçta şuan itibariyle 12 gün gecikme var :) En son 3 ay önce böyle olmuştu gecikmem ama ameliyat stresine girmiştim felaket bir şekilde ama onda testte de hiç çizgi falan hiç birşey çıkmamıştı evdede. Ve bunda belirti olarak da vücudum oyun oynamıyorsa göğüs hassasiyeti , o kasıklarda adet olacakmış gibi dolgunluk hissi bir de 2-3 gündür birşey yerken zorlanıyorum sanki reflü hissiyatı gibi. Allahım inşallah Rabbim bu yolda herkese kolaylık versin . :-) ♥♥♥♥♥