meltemgul ozlem5506 benim henüz cinsiyet belli değil ama 😅 kız olursa Asel Afra düşünüyorduk bakalım sağlıkla gelsin de
MS-2190 senaakck bende bulamıyorum bende 🤣🤣🤣ilk cocugumun ismini esim koydu 2.gebeligim ben koyucam ismini bilemiyorum ne koysam ismiyle yaşasın diyoruz ya o yüzden karar veremiyorum
kocalar senaakck kızlarımın ismi Rüya ve Doğa 23 haftalık hamileyim bir oğlumuz olacak Demir yada Ata olur diye düşünüyorum
Hasharia Oğlumun adı Ege ve adını o kadar çok seviyorki allah nasip ederse kızım olucak adı İlay Lidya koyucaz