brcylzxx Bat 1 Aralık, reglm 3 gün gecikti bir haftaya yakındır göğüs hassasiyeti, bel ağrısı, kasık batması, uyku hali var . dün sarımsı akıntım oldu, bugün ise 1-2 damla pembemsi kanamam oldu ve durdu sebebi nedir yaşayan var mı🥹
meltemgul brcylzxx erken gebelik testlerinden yapabilirsin emin olmak için. En garanti sonuç onlardan çıkıyor muhtemelen başlangıcında olabilirsin varsa yerleşiyordur bebiş ani hareketlerden kaçın mümkün oldukça
annebaru brcylzxx canım benimde lekelenme hariç belirtilerim aynıydı testim pozitif çıktı adete 2gün kala yaptım
defne1907 papatyakokulugece her sarı akıntı enfeksiyon değildir bende de vardı doktora gittim tahlil yaptı temiz çıktı
Busraaaakkk brcylzxx Olabilir regl ile belirtileri aynı çünkü hemen hemen. Ama gebelikte çok farklı bir his geliyor anlıyorsunuz 🥹 ben hissedip gidip test yapmıştım. Belimde ikiye ayrılacak gibi ağrıyordu o dönem, reglden bi tık fazlası yani
brcylzxx Busraaaakkk belim kırılacak gibi ağrıyor o hissi hissediyorum ama bilemiyorum umutlanmakta istemem üzülürüm yoksa 🥹🥹 en iyisi test yapmak
Ceydaaaaaaaaaa brcylzxx 1-2 gün sürer rengi pembeyada kahverengidir ve bir kaç damla şeklinde olur canım